Współcześnie coraz więcej firm oczekuje od swoich pracowników, że będą się ubierali w określony sposób. Czasami jest to całkowicie zrozumiałe (na przykład pracownica zakładu pogrzebowego nie może chodzić w zbyt odważnych i jaskrawych kreacjach), a czasami nieco mniej.

Nie zawsze również wiadomo, kto powinien pokryć koszt ubrania służbowego. Jeśli pracodawca poprosi swoich podwładnych, żeby na co dzień do pracy ubierali się w białe koszule i ciemne spodnie, to raczej nie powinni oni oczekiwać, że otrzymają na to jakieś środki finansowe.

Jeśli jednak ktoś pracuje jako kelner w eleganckiej restauracji, to chyba nie powinien godzić się na to, żeby za własne pieniądze kupować drogi garnitur. Pracodawcy powinni zachowywać się rozsądnie i jeśli wymagają od pracowników określonego ubioru, który jest drogi, to powinni dać im na to odpowiednie środki.

Niedopuszczalne jest także zmuszanie personelu na przykład do chodzenia w niewygodnych butach bądź też zbyt ciepłych strojach latem. Nawet jeśli im się to zasponsoruje, to jest to trochę niemoralne.

https://www.planowaniewesela.pl/artykuly/eleganckie-kurtki-zimowe-damskie-te-modele-sprawdza-sie-na-kazda-okazje